Kirjoittaja Aihe: Plate Carrier-kantolaitteet  (Luettu 3963 kertaa)

Airedi

Plate Carrier-kantolaitteet
« : 11.01.15 - klo:22:39 »
Keskustelua otsikossa mainitusta aiheesta.

Legionnaire

• Ehasa Ry
  • Asuinpaikka: Hämeenlinna
Vs: Plate Carrier-kantolaitteet
« Vastaus #1 : 04.04.15 - klo:16:15 »
Kenelläkään foorumin käyttäjistä kokemuksia Warriorin DCS Plate Carrierista? Ollut mietinnässä hankkia moinen mutta ennen sitä olisi mukava kuunnella hieman suomalaistovereidenkin mielipiteitä, jos sellaisia löytyy.

iGoinify

• Airedi
  • Asuinpaikka: Oulu
« Vastaus #2 : 04.04.15 - klo:19:18 »
Toisella foorumilla kyseisestä liivistä on ollut juttua enempi, joten tässä sulle pääpointit tosta keskustelusta:
Lainaus käyttäjältä: Toiminta-ampujat
Todella mukava päällä, yksinkertaiset toimivat säädöt ja hyvä sisäpuolen toppaus.
Jos PC:n osto on suunnitteilla niin suosittelen tätä lämpimästi, hinta ja laatu kohtaavat kiitettävästi IMHO.

TIlasin lopulta Saksasta Warriorin DCS:n oliivinvihreänä, vaikuttavat asiallisilta vermeiltä.

Omasta DCS:tä olen tykännyt.

Klasse4 levyt ja Versaidagin IIIa-taustat ostin viime talvena.
Ballistisesta yhteensopivuudesta tiedä mutta luulisin kestävän sen mitä tarvitsee. Levyt ja taustat mahtuvat hyvin liivin taskuihin.

Ja tässä vielä muualta kopioitu kuva:

Iceman

• Asuinpaikka: Espoo
« Vastaus #3 : 05.04.15 - klo:15:47 »
Warriorin kama ollut suosiossa Iso-Britannian asevoimilla pidemmän aikaa, mm. RMC:llä oli pitkään RICAS käytössä, mikä kertoo paljon valmistajan laadusta. Omistin itse pitkään RICAS, eikä ollut laadussa tai toimivuudessa valitettavaa.
PKS-airsoft RY / Hallituksen jäsen

Shipuli

• Asuinpaikka: Nummela
« Vastaus #4 : 09.04.15 - klo:10:38 »
Itse tilasin myöskin kyseisen PC:n Briteistä pari kuukautta takaperin. Olen aikasiemmin myös omistanut Warriorin RICAS-liivin, joka oli yksi mukavimmista liiveistä, jota olen pitänyt päälläni. Warriorin DCS Plate Carrier on laadukas ja mukava päällä.
Plussaa on myös se, että liivin mukana tulee pehmeät feikkisuojalevyt, jotka tukevoittavat liivin rakennetta. Tämä on hyvä extra niille, jotka eivät halua aitoja levyjä airsoft-käyttöön hankkia.
Liiveissä on myös aika iso säätövara ja mahtuu itselleni hyvin päälle, vaikka möhömahakin löytyy  :D
Itselläni ei tässä vaiheessa ole vielä mitään moitittavaa ko. liivistä.
-Ehasa ry:n hallituksen jäsen

Ozzkuu

• Asuinpaikka: Espoo
« Vastaus #5 : 09.04.15 - klo:11:24 »
Itsellä kokemusta Warriorin DCS:tä noin vuoden verran ja olin itse hyvin tyytyväinen liiviin. Tavara on hyvälaatuista ja erittäin kilpailukykyisen hintaista jopa verrattuna replikavalmistajien tuotoksiin. Käyttömukavuus on suht koht hyvä, joskin kovat levyt/levyreplikat varmasti parantaisivat käyttömukavuutta mukanatuleviin vaahtomuoveihin verrattuna.

Nyttemmin noin vuoden ollut kannossa Verseidagin Modular Plate Carrier (aka Suojaliivi M13) johon olen ollut enemmän kuin tyytyväinen. Liivien käyttömukavuus on mielestäni parempi painavien levyjen kanssa, kuin edellisessä Warriorin liivissäni, tosin liivien hinnassakin alkaa olla jo melkoisesti eroa.

Legionnaire

• Ehasa Ry
  • Asuinpaikka: Hämeenlinna
« Vastaus #6 : 11.04.15 - klo:20:43 »
Tässä hetken verran tutkimusta tehty, ja eiköhän nämä tässä tulevien viikkojen aikana sitten lähde tilaukseen. Kiitokset kaikille kokemuksiensa jakamisesta jo tässä vaiheessa!

iGoinify

• Airedi
« Vastaus #7 : 23.04.15 - klo:20:12 »
Pikkuhiljaa Verseidagin laitos lopullisessa kunnossa. Osa taskuista ja romuista vielä matkalla, osa vasta etsinnässä.

Leppis

• Asuinpaikka: Pori/Tampere
« Vastaus #8 : 07.05.15 - klo:22:20 »
Pikkuhiljaa Verseidagin laitos lopullisessa kunnossa. Osa taskuista ja romuista vielä matkalla, osa vasta etsinnässä.

Utelisin että mikä MAP-reppu on kiinni takapaneelissa?

iGoinify

• Airedi
« Vastaus #9 : 08.05.15 - klo:00:37 »
Reppu on Pantacin (Phantomin) GMRS -modattu vanhemman generaation reppu.
Lisäinfoa (ja kuvia) heidän tuotteestaan löytyy: http://www.gmrgear.squarespace.com/kydex/minimap
Muokkauksen tekeminen on helppoa ja yksinkertaista, jos sakset ja neula pysyy kädessä. Mulla siis meni ikuisuus kun peukalo on keskellä kämmentä.
Tässä vanhemmassa mallissa ei ole olkahihnoja, vetoketjun vetimien vahvistuksia tai muita hienouksia.
Parempi ja laadukkaampi on etsinnässä, ajaa asiansa toistaiseksi. Reppu on siis kokonaisuuden heikoin lenkki ;)

Sambergs

• Asuinpaikka: Vaasa
« Vastaus #10 : 08.05.15 - klo:12:29 »
Itsellä myös Verseidagin M13 ja MAP tulossa.  8) Kuinka naurettavalta se näytti pitää täysimittaista MAP:a tuon selässä kiinni? Vai onko GMR-modaus MUST-GET?

höpöhöpö

• Asuinpaikka: Mynämäki
« Vastaus #11 : 08.05.15 - klo:13:50 »
Jos MAPpi jää heilumaan liivan alaosasta, niin kannattaa tehdä tuo GMR modaus. Helpottaa elämää kummasti.
Pohjamaalia vain yksi kerros eikä mitään höpöhöpö lakkoja päälle niin kuluu käytössä kivaksi.

iGoinify

• Airedi
« Vastaus #12 : 08.05.15 - klo:16:37 »
Jää 2 täyttä PALSsia ja repun pohjan verran yli.
Ei niinkään naurettavan näköinen, mutta vyöltä tavaroiden käyttäminen menee mahdottomaksi.

veneno

• Asuinpaikka: Helsinki
« Vastaus #13 : 06.05.16 - klo:19:00 »
Kysymys M13 liivin käyttäjille: Mitä käytätte liivin sisällä ts. minkälaiset (kopio)levyt mahtuvat liivin sisälle? Airsoftia varten ei ole tarkoituksenani hommata oikeita levyjä sisälle, vaan jotain, mikä pitää liivin ryhdikkäänä.